donderdag 3 augustus 2023

Crealies Tafereel in lantaarn

 

Hoi

Vandaag een blogpost met veel foto's.
Ik heb een tafereel in de Create A Box Large no. 22, de lantaarn, gemaakt.



De zijkanten van de lantaarn heb ik open gestanst en daarna dichtgeplakt met vellum.
Hierdoor krijg je mooi extra lichtinval in het tafereel. 
Daarnaast zie je de decoratie die ik aan de buitenzijde van het vellum heb geplakt nu ook aan de binnenkant erdoorheen. 

Ik heb een waxinelichtje op batterij in de lantaarn verstopt,
zo schijnt er extra licht op het tafereel.

Het lichtje zit in de top van de lantaarn verstopt.

Om de kleine stansvorm, die bij de lantaarn zit, heb ik een touwtje geknoopt en het geheel heb ik met red sticky tape op het batterijklepje van het waxinelichtje geplakt. 
Zo kan ik de batterij nog steeds vervangen als die leeg is. 

Ik hang het waxinelichtje helemaal hoog in de lantaarn. 
Het touwtje haal ik door de gaatjes van de 4 klepjes.
Bovenop sluit ik de klepjes, door een strik in het touwtje..

Door het vellum schijnt nu extra licht van het waxinelampje
 wat een leuk schaduweffect geeft aan de buitenzijde.

Deze maand zijn er een heleboel Silhouetzz stansen uitgekomen. 
Ik heb ze allemaal gebruikt in dit project. 

Creatieve groetjes
Mandy

Crealies stansen/dies:

  
  
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...