maandag 28 augustus 2023

Crealies Triangle Box with video


Hoi

Kadodoosjes, ik kan er niet genoeg van krijgen. Deze keer een nieuw doosje, het triangel doosje.


Wil je weten hoe je het triangel doosje maakt, kijk dan naar deze video:




Ik heb er weer een klein beetje mijn eigen draai aan gegeven.
De zijkant is open gestanst en de opening is gevuld met transparante sheet. 

 Texto Negativo EN no. 117 H  heb ik gestanst uit papier met "Crealies Maak van je stansvorm een sticker" er achter. Zo kun je de losse letters makkelijk op de transparante sheetdriehoek plakken.

Ik heb ervoor gekozen om er waxinelichtjes in te stoppen
maar je kunt er ook snoepjes in stoppen of een klein cadeautje etc. 

Het doosje kun je openen aan de zijkant, zodat de mooie strik gewoon kan blijven zitten.


Dit triangeldoosje is er in 3 maten

Creatieve Groetjes
Mandy

Crealies stansen/dies:

Crealies Basis

Create A Box stansen no. 25, Driehoek doos Texto Negativo stansen no. 117H, JUST BEE/FOR YOU (horizontaal) Texto Negativo stansen no. 01H, THANK YOU (horizontaal) Partzz stansen no. 63, Bijen klein en middel 5x A4 dikke transparante sheet 10x A5 Crealies Maak van je stansvorm een sticker

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...