dinsdag 4 februari 2020

Crealies, Verjaardagen in je Bullet Journal


Vandaag is Divina onze guest designer.
Zij maakte voor haar Bullet Journal een overzicht van de verjaardagen van het hele jaar.

Het nieuwe jaar is begonnen en dus begin ik met het opzetten van mijn Bullet Journal.
Zelf vind ik het erg leuk om er een soort verjaardagskalender in te verwerken.
Maar dan natuurlijk wel eentje die er ook leuk en feestelijk uit ziet.
Ik ben zelf dol op de kleuren van de Tombow ABT dual brush pennen,
en hoe leuk is het als je ze kan gebruiken met je stempels. 

Je kunt je eigen stempelblokje maken. Koop een make-up pad zoals op de
overzichtsfoto. Plak deze op een harde ondergrond en kleur deze in met een of
meerdere Tombow kleuren. Spray het licht vochtig en kom maar op met die stempel,
…super leuk. Zelf heb ik de make-up pad op een dekseltje van een klein doosje geplakt,
zodat ik deze makkelijk kan hergebruiken en kan opbergen. Op deze manier heb ik de achtergrond van de pagina’s bestempeld met de leuke Bits & Pieces stempels. 


Ook heb ik op de achtergrond de grote ballonstans gebruikt, hem precies doormidden gesneden en hem op allebei de pagina’s terug laten komen. Natuurlijk ook deze leuk
bewerkt met twee teksten (gefeliciteerd & geniet van elk moment) en de feestelijke
Bits & Pieces cadeautjesstempel. Ik heb voor dat laatste de masking techniek gebruikt. 


Normaal vind ik het mooi om alle (zoveel mogelijk) teksten te stempelen. Maar voor
deze pagina leek het me eens leuk om voor de namen van de maand de stansen
daarvoor te gebruiken. Zo springen deze toch iets meer eruit. Hopelijk heb ik jullie
met deze creatie weer nieuwe inspiratie gegeven…veel knutselplezier!

Divina

Materialen die ik gebruikt heb:

Crealies for Journalzz & Plannerzz:
Stansen: Gaatjesverstevigers CLJP650
Stansen: Maanden Nederlands CLJP601NL

Crealies Stempels/Stamps:
Bits & Pieces no. 158
Bits & Pieces no. 174
Bits & Pieces no. 184
Tekst & Zo SG04
Tekst & Zo HL01a

Crealies Stansen/Dies:
Crea-Nest-Lies Small no. 15
Cardzz no. 23

Crealies Diversen:
Watercolour / Mixed Media papier 200 gr. CLBS104
Tombow ABT Dual Brush pennen no. 373, 443, 451, 452 & N00

Stans: 12 Gaatjesverstevigers Stansen: Maanden NL
Bits & Pieces stempel no. 158, Ballonnen (omlijning) Bits & Pieces stempel no. 174, Grunge cirkels Bits & Pieces stempel no. 184, 3x Kadootjes Tekst & Zo stempels, Speciale Gelegenheden 4 Tekst & Zo stempel, Handlettering no 1A, Gefeliciteerd omlijning Crea-Nest-Lies Small stansen no. 15, Ballonnen ovaal Cardzz stansen no. 23, Ballon (kaartformaat) Watercolor / Mixed Media papier, wit 200 grams (15x A4) 

Divina, bedankt voor je mooie journal-pagina.
Deze is binnenkort ook te zien op Divina's website.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...