woensdag 26 februari 2020

Crealies, Sparen maar...


Vandaag is Divina onze guest designer.
Zij maakte een echte spaarpot in haar bullet journal:

Dit keer ben ik aan de slag gegaan met de Mason Jar stans.
Super leuk, want zo kon ik zelfs een echte spaarpot verwerken in m’n bullet journal.
De hartjes in de spaarpot zitten er los in. En iedere week als ik weer een nieuw bedrag erbij gespaard heb dan vul ik de pot met een hartje, met daarop het getal wat ik gespaard heb. Om de pagina aan te kleden heb ik natuurlijk gezellig wat extra hartjes op de pagina verwerkt. En met de leuke woordstrips stempels heb ik er teksten bij gestempeld die er goed bij passen. 
De achtergrond van de spaarpot heb ik gestempeld met de langwerpige grunge hartjes stempel. Om het leuke verloop van de kleur te kunnen stempelen, heb ik dit op dezelfde manier gedaan als mijn bij mijn vorige bijdrage. De pagina achtergrond heb ik gewoon zelf bewerkt met de Tombow ABT’s en een waterbrushpen.  

Materialen die ik gebruikt heb:

Crealies for Journalzz & Plannerzz:

Crealies Stansen:

Crealies Stempels/Stamps:

Crealies Diversen:

Stansen: Journaling/Planner pagina + extra laag Stans: 12 Gaatjesverstevigers Texto: Stansen, Cijfers klein Alfies stansset no. 3, Hoofdletters met schaduw Cardzz stansen no. 22, Mason jar / Glazen pot met deksel (kaartformaat) Bits & Pieces stempel no. 171, Grunge hartjes (langwerpig) Bits & Pieces stempel no. 193, Strips set B: omlijning Tekst & Zo stempels, Woordstrips no. NL02: Droom Tekst & Zo stempels, Woordstrips no. NL05: Samen Watercolor / Mixed Media papier, wit 200 grams (15x A4) 

Divina, bedankt voor je mooie bijdrage.
Deze is binnenkort ook te zien op Divina's website.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...