vrijdag 14 februari 2020

Crealies All you need is Love


Vandaag is het Valentijnsdag en daar hoort een kaartje bij.


Dit is 1 van de 5 kaarten die tijdens mijn workshop op het Kaarten Buffet staat.

Maar natuurlijk is deze kaart niet alleen te gebruiken voor vandaag.
Iedereen die mij persoonlijk kent weet dat ik geniet van alle kleine geluksmomentjes.
De tekst van de nieuwe stempel Woordstrips no. EN05 spreekt mij dan ook heel erg aan
en ik maakte meteen een 2e kaart.



Het leuke extraatje van deze kaarten is dat het hart
 een magneet is en los van de kaart kan.



Wanneer de kaart in een doos verdwijnt, 
kan het hart mooi in zicht blijven.


Creatieve groetjes
Mandy

Crealies Stansen / Dies:

Crealies Stempels / Stamps:

Crealies Basis / Basic:

 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...