woensdag 19 februari 2020

Crealies, New Moon


Vandaag is Nicole onze guest designer.
Zij heeft zich helemaal op de mini-albums gestort. Kijk eens hoe mooi dat werd.

Goedemorgen lieve luitjes,

Als gastdesigner van Crealies ging ik aan de slag met het
Mini Albums Bindsysteem A (CLMA01).

Hier vind je 2 filmpjes waar duidelijk uitgelegd wordt, hoe deze stans werkt:
https://youtu.be/KQ1pPYGvthg


 
Ik maakte zelf een kaft van karton en bekleedde deze met linnenkarton.
Daarna ging ik aan de slag met het mooie papier van Piatek New Moon
en diverse stansen van Crealies. 

Voor de pagina's en al het zwarte papier wat ik gebruikte om het designpapier te matten
heb ik het nieuwe zwarte cardstock 210 grams van Crealies gebruikt (CLBS109).

Voor de binnenkant van de kaft en de eerste pagina heb ik me laten inspireren
door ScrapQueen. Zij maakt fantastische video's!!

Verder heb ik Bits & Pieces stempel no.43 gebruikt en diverse Crealies stansen.


 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 




Hopelijk heb ik jullie mogen inspireren.

Fijne dag.
Liefs, Nicole

Crealies Stansen/Dies:
Crealies Stempels/Stamps:

Crealies Basis/Basic:

Mini Albums Bindsysteem A Big Labelzz & Tagzz stansen no. 14, Met stiksteeklijn Labelzz & Tagzz stansen no. 14, Met stiksteeklijn Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 21, Cirkels met stiksteeklijn Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 44, Rechthoeken met stippen On the Edge stans no. 34, Met dubbele stippen Bits & Pieces stempel no. 43 Zwart karton, 210 grams, voor o.a. mini albums (20x A4)

Nicole, bedankt voor je erg mooie bijdrage.
Deze is binnenkort ook te zien op Nicole's blog.

1 opmerking:

  1. Prachtig album is het geworden! Staat nog steeds op mijn lijstje om te maken... Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...