dinsdag 15 oktober 2019

Round & round


Hallo Allemaal

Het is inmiddels al herfst, maar ik ben nog bezig met mijn zomervakantie foto's
vast te leggen, deze op een scrappagina.

Ik heb van de pagina een reepje van 1 cm afgesneden, waar ik later een randje dessin papier heb aangeplakt. De randen van de pagina met verf bewerkt.
Tekst van Bits & Pieces over de pagina gestempeld.
Een ander vel heb ik bewerkt met pan pastel, met drie kleuren groen, die ik in elkaar heb laten blenden en ingespoten met fixatie. Daar heb ik cirkels uitgestanst in de vorm van ringen door een maatje te pakken, en daar een twee maatjes kleinere cirkel in te leggen.
De foto's uitgestanst met de cirkels.



En op de pc mijn tekst getypt en ook uitgestanst.
Dit alles opgeplakt, de foto en tekst met foam, zodat die wat hoger komen liggen.
Met nog wat bannertjes voor de maand en dag, wat washitape,
eyelets, twine, een bedeltje en een etikethouder heb ik de klus weer geklaard.

Groetjes, Jolanda

Crealies Stansen/Dies:

Crealies Stempels/Stamps:

For Journalzz & Plannerzz:





  
 
 


1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...