maandag 7 oktober 2019

Crealies Blogestafette dag 4 - Day 4


Hallo allemaal,

 Gisteren hebben jullie de creatie van Patty
kunnen bewonderen van deze blogestafette.
 Vandaag is het mijn beurt.



Ik laat jullie graag mijn mixed media canvas zien.
Hierop heb ik de nieuwe Cardzz stans "KERST" verwerkt.
Deze heb ik eerst als schudkaart gemaakt
en deze daarna op mijn canvas geplakt.


 Wil je graag meer weten over hoe ik deze drieluik gemaakt heb?
Klik dan op onderstaande YouTube video
met daarin nog vele foto's en de werkwijze.
 Ik hoop dat jullie mijn Tutorial video gaan bekijken,
en er iets van opsteken en /of inspiratie hieruit kunnen halen.
  


Nog een tip... je kan het beeld op pauze zetten. Dit staat links onder,
en rechtsonder op HD kwaliteit zetten,
op groot en de snelheid aanpassen.
(dit laatste gaat op de laptop en computer).
Bij iedere video speelt er muziek bij, als deze in slow motion is,
dan weet je dat de snelheid van de video lager is.


Crealies Stansen/Dies:
Cardzz no. 103 Nieuw!


Crealies Stempels/Stamps:

Crealies Papier/Paper:
Crealies Divers:
  
KERST (kaartformaat)  Partz stansen no. 29, 5x sneeuwvlokken
Set van 3 stansen no. 20, Ophangoogjes   Set of 3 stansen no. 52, Bloemen 23 
Duo Dies no. 52, Bloemen 23   Decostripzz stans no. 02, Zig zag  

Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 33, Cirkels met dubbele stiksteeklijn 
  

 Foam 2 mm, A5 (3x) 
  Morgen laat Mandy jullie zien wat zij heeft gemaakt 
met de nieuwe producten van de maand Oktober.
Groetjes Anita


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...