vrijdag 4 oktober 2019

Blog estafette dag 1, Say Cheese


Hallo Allemaal

Voor  de blogestafette heb ik dit keer een albumpje gemaakt, 
een camera albumpje.
 Wat een mooie stans, helemaal mijn favoriet.
Het is best wat werk, maar zo leuk om te doen.
En je favorieten foto's in te plakken met bijbehorend verhaal.

Ik heb om een steviger kaftje te krijgen 3 camera's op elkaar geplakt en dan ook nog een van dessin papier voor de binnenkant, dus het zijn 4 laagjes.
Je kunt natuurlijk ook altijd grijsboard nemen (niet te dik) en daar een zwarte camera opplakken.
De zwarte cardstock heb ik met de zijkant van een wit schoolbord krijtje bewerkt, en daarna licht uitgewreven.
Daaroverheen heb ik fixatie voor pastelkrijt gespoten. Dan blijft het krijt zitten en kun je het er niet meer van af poetsen.
Voor de ring om de lens (shaker card window) heb ik een ring uit de camera set en uit de cirkels  van Crea-Nest-Lies XXL gebruikt, zo krijg je een iets bredere ring.
Van wit cardstock heb ik de pagina's gemaakt.
En met bijbehorend mat stansje heb ik sommige pockets gemaakt, door aan drie randen heel dunne tape te plakken, en de gewenste kant open te laten voor de insert of label.


Ik heb voor verschillende dessins de Crealies stempels gebruikt.
En houd je niet van zwart/wit, met een andere kleur wordt het ook heel leuk.
Laat gewoon je fantasie de vrije loop, voor een leuk resultaat.



















Dit was mijn albumje, ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Groetjes Jolanda Leenders

Crealies Stansen/Dies:

Crealies Stempels/Stamps:

For Journalzz & Plannerzz:







https://www.crealies.nl/product/clwsen01https://www.crealies.nl/product/clwsen02






























 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...