dinsdag 29 oktober 2019

Baby box


Hallo Allemaal

Ik heb vandaag een verpakkingsdoosje gemaakt om een klein babycadeautje in te pakken.
De meisjesvariant in rose (dat is niet echt gender neutraal van mij).
 

 Dit doosje is 15 cm in het vierkant.
Ik heb cardstock van 19 x 19 cm genomen en rondom op 2 cm gerild.
2 zijkanten heb ik naar onder gevouwen (anders past hij niet door mijn stansmachine)
en de letters baby uit gestanst.
Ik heb aan de binnenkant een transparante sheet geplakt
en daar heb ik aan de bovenkant de letters met tape weer op teruggeplakt.
En de stukjes van de kaft met een beetje lijm op de sheet geplakt.
Niet teveel, anders wordt het een knoeiboel.


 Ik heb rondom ingeknipt aan vierkanten, en de kleine flapjes een beetje taps geknipt.
Nu kun je het doosje in model vouwen en plakken.


Voor de bodem een stuk cardstock van 20,8 x 20,8 cm
en dit rillen op 3 cm aan alle vier de kanten.
Bij dit bodem doosje doe je hetzelfde als bij de deksel.
Als je het nauwkeurig hebt gedaan, moet het nu passen.
Met een strik erom en een labeltje met tekst heb je een heel leuk cadeautje om te geven,
en niet vergeten om er nog een cadeautje in te doen.

Zo leuk om te maken.
Ik heb ze al voor allerlei gelegenheden gemaakt, in allerlei maten.
(Met een uitgestanste tekst ben je natuurlijk wel een beetje afhankelijk wat door je snijmachine past).

Crealies Stansen/Dies:
Labelzz & Tagzz no.16
Cardzz no.153 

Crealies Stempels/Stamps: 
Tekst & Zo no. WSNL 03


 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...