zondag 13 oktober 2019

Lieve groetjes


Beste volgers,

Voor deze dag een stempelkaart gemaakt in natuurlijke kleuren.


 Heerlijk met allerlei inkten aan de slag gegaan en er lekker op los gestempeld.
Nou ja, los??? Nee, netjes in een ronde vorm maar verder alles door en over elkaar heen.



Ik heb diverse merken stempelinkt gebruikt maar maar 1 stempel merk.
Dus die Bits & Pieces zijn met heel veel stempelinkten te gebruiken.

Crealies Basis/Basic:

Crealies Stansen/Dies:

Crealies Stempels/Stamps:

Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 8, Vierkanten Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 84, Gladde cirkels halve cm

Bits & Pieces stempel no. 91 birds in the sky small
 Bits & Pieces stempel no. 141, 6x Mini bloemen 18
Bits & Pieces stempel no. 143, 6x Mini bloemen 21 Bits & Pieces stempel no. 147, 6x Mini blaadjes 3
 Bits & Pieces stempel no. 151, 6x Mini blaadjes 8 Bits & Pieces stempel no. 153, 6x Mini blaadjes 10 
Bits & Pieces stempel no. 154, 9x Mini bloemen 20+Blaadjes 9Tekst & Zo Duo Font stempels, Divers no. 1



Lieve mensen, dit is ook mijn laatste bijdrage als lid van het Crealies team.
Ik heb het 7,5 jaar met veel plezier gedaan en ben er erg
 Trots op dat ik er deel van uit mocht maken.
Maar ik ben ook erg trots op wat alle leden van Crealies Designteam 
al die tijd hebben gepresteerd.
Blijf allemaal mooie dingen maken!
Ikzelf zal eerstkomende tijd weken wat minder fröbelen 
omdat ik er voor mijn zeer ernstig zieke vriendin wil zijn.


Creatieve Crealies afscheidsgroetjes, Anja


2 opmerkingen:

  1. Heel mooi Anja, wens jou sterkte met het bijstaan van je zieke vriendin. Bedankt voor al het moois dat je ons hebt laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...