vrijdag 25 oktober 2019

Crealies Blogestafette Dag 1 / Day 1: Hoera, een baby


Hallo Allemaal

Wat is er nou leuker om te maken dan een babyslinger?
En dat gaat zo leuk met de nieuwe Harten & Sterren stansen.
En past heel leuk in het doosje dat ik de vorige keer gemaakt had.
In het rose weer, dan past het mooi bij het doosje.


Deze valt moeilijk te fotograferen, maar het is toch echt zacht rose.



 Ik heb foto's uitgestanst met de hartjes (grote en kleine).
Ook uit rose cardstock, twee heb ik ervan bestempeld, twee andere geƫmbossed.
Naast de foto 2 kleine vlaggetjes van de
Crea-Nest-Lies Small met daarop de nieuwe knoopjes 
De wat grotere vlaggetjes van foto 3 heb ik gestanst met de Crea-Nest-Lies XXL rechthoek
en dan daar een punt uitgeknipt, of in een punt geknipt.
Op het grote hart het ik een hart uit non sticky tape gestanst, en dan daar overheen gestempeld.
Het is even wat werk, maar wel leuk resultaat.
Op die manier heb ik ook het laatste kleine hartje gedaan op het eind.
Op de tweede lijn hangen wat verschillende maatjes bannertjes uit de bovengenoemde banner set.
Met nog wat gestempelde tekst (woordstrips, de mooie nieuwe letters voor de naam van de baby, kraaltjes, eyelets, is de slinger af. Deze twee lijntjes bij elkaar geknoopt, zodat het een geheel wordt.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Groetjes Jolanda Leenders

Crealies Stansen/Dies:

Crealies Stempels/Stamps:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...