dinsdag 29 oktober 2019

Crealies Blogestafette dag 5 / Day 5: Little stars


Hallo Allemaal

Vandaag een mobiel gemaakt met de nieuwe sterrenstans.
Heel leuk voor een geboorte of verjaardag.


Ik heb mijn eigen designpapier gemaakt, met het herhalende zinnetje "een jongen".
Uit dat papier heb ik de sterren gestanst, twee voor een ster. Die heb ik op elkaar geplakt, zo worden ze wat steviger en zijn beide zijdes mooi, want de sterren blijven draaien.


Ik heb ook nog de grotere Crea-Nest-Lies sterren gebruikt en heb er een paar grotere tussen gedaan, zo had ik meer ruimte om de naam op een ster te krijgen. Hiervoor heb ik de nieuwe alfabetstansen gebruikt.
Over de naam nog een balkje heen met de tekst "hoera een jongen".
Andere sterren heb ik geëmbost en de gestreepte zijn van designpapier.
Ik heb 3 verschillende maten gebruikt en ze zijn allemaal dubbelzijdig gemaakt.
In plaats van de grijze die ik geëmbost heb, heb ik een knoopje opgeplakt. Die heb ik uitgesneden met de knoopjesstans, door de gaatjes van de knoopjes heb ik een stukje twine gestrikt. Met een labeltje met oxox stempel en wat kraaltjes kunnen de harten aan het frame gehangen worden.
Het frame bestaat uit 3 lagen (zodat hij steviger is) van de 8 puntige ster waar ik eyelets in geslagen heb.
De sterren op gewenste hoogte gehangen en dan net een klein kraaltje aan de bovenkant van het frame vastgestrikt.
Deze mobiel fotograferen viel niet mee, in het echt is hij kleurrijker.





Ik hoop dat jullie het leuk vinden, deze is in ieder geval heel leuk om te maken 

Groetjes Jolanda Leenders
 Crealies Stansen/Dies:











 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...