maandag 17 oktober 2016

Twee kerstballen


Nicole had nog een tweede project voor ons in petto:

Ik was lekker op dreef en heb toen ook nog twee kerstballen gemaakt om voor het raam of in de Kerstboom te hangen.

Ook hiervoor gebruikte ik de Crea-Nest-Lies XXL no. 48 Navette
en de Inside or Out no.1 Kerstbal A.
Het Designpapier is een basisvel van de Sweet Winter Season van Studio Light.

De Navette's die uit de vorige creatie overbleven, heb ik hiervoor gebruikt.
Ik heb voor deze bal 3 keer de Navette gebruikt.
 Ik heb eerst alleen de Inside mal op de Navette gelegd en uitgestanst.
En daarna de hele Inside or Out mal gestanst uit hetzelfde Designpapier, wat ik vervolgens netjes op de Navette heb geplakt.

Verder aangekleed met lint, besjes, een mastappeltje en plakpareltjes.
  



Voor de volgende Kerstbal heb ik twee Navette's gebruikt en alles weer drie keer uitgestanst zo ook de Inside or Out Kerstbal.
Wat kreukellint, plakparels en rode besjes om het geheel op te leuken.



Crealies stansen/dies:

Inside or Out no. 1 Kerstbal A / Christmas ornament A Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 48 / Crea-Nest-Lies XXL dies no. 48

Hopelijk heb ik je weer kunnen inspireren.
Ik wens je een gezellige dag!!
Liefs, Nicole

Nicole bedankt voor het laten zien van deze twee mooie kerstballen.
Deze zijn binnenkort ook te zien op Nicole's blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...