maandag 3 oktober 2016

Dol op tags


Vandaag is Marja onze Guest Designer
en zij heeft deze leuke kaart met tags voor ons gemaakt.
Ze vertelt ook hoe ze dit gedaan heeft:


Het is weer tijd voor een Crealies Guestdesigner kaart. 
Ik ben dol op tags, zeker als ze zo'n leuk stippelrandje hebben.
Voor deze kaart heb ik drie verschillende maten van de 

Voor het effect op de bloemen en de tags heb ik gestempeld met Bits & Pieces no.53 en 41. Op de tags heb ik gestempeld met versamark en wit embossingpoeder voor het witte effect. Daarna kleur aangebracht met 
distress inkt Tumbled Glass.

Voor de tekst zijn de tekststansen no. 1 en no. 3 gestanst.
Voor het maken van de bloemen en de takjes:
Set of 3 no. 23 en Duo Dies no.37


De bovenrand heb ik een extra accent gegeven met een On the Edge stans no. 2
Het was weer super leuk om een Crealies kaart te maken. Alle materialen zijn natuurlijk te vinden op de website van Crealies.

Crealies stansen/dies:

Crealies stempels/stamps:

Crea-Nest-Lies Extreme Labels & Tags no. 7 with dots Set of 3 stansen no. 23 Bloemen 14 / Set of 3 dies no. 23 Flowers 14 Duo Dies no. 37 Blaadjes 5 / Leaves 5 On the Edge stans no. 2 / On the Edge die no. 2 Tekststans no. 1 Gefeliciteerd Tekststans no. 3 Hoera een baby Bits & Pieces no. 53 Bits & Pieces no. 41

Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden.
Groetjes Marja

Marja, bedankt dat je deze lieve kaart voor ons hebt gemaakt.
Deze is binnenkort ook te zien op Marja’s blog.





3 opmerkingen:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...