woensdag 19 oktober 2016

Doorkijkkerstboom


Vandaag is Tiets onze Guest Designer en zij maakte voor ons een 'doorkijkkerstboom':

Toen ik de Create A Box mal no. 9 in de vorm van de kerstboom zag, wist ik meteen dat word mijn gast design projectje!


Super leuk om te maken en erg handig met het YouTube filmpje erbij! 

Ik heb het alleen net even anders gedaan en uit de voorkant van de boom een driehoek gestanst en daar Mica achter geplakt. Nu krijg je een soort doorkijk boom. In de boom zelf heb ik met deco materialen het een beetje opgevuld en daar een rendier in gezet met wat sneeuwballetjes, dennenappels en besjes. 



De zijkanten heb ik beplakt met design papier van Studio Light (frozen forest) en  op de achterste heb ik nog een tekst geplakt en daar de leuke kleine boompjes (Set of 3 no. 39) bij gedaan. De sneeuwvlok boven op de boom
(Duo Dies no. 2) heb ik 2 keer uitgestanst en op elkaar geplakt .



Super leuk om dit aan dierbaren te geven met de kerst en niet alleen zo maar als je alle kanten dicht laat kun je er ook een klein kadootje in verwerken.

Crealies stansen:


Crealies Create A Box stans no. 9 Boompiramidedoosje / Crealies Create A Box die no. 9 Tree/pyramid

Set of 3 no. 39 Kerstbomen dun / Christmas trees thin Duo Dies no. 2 Sneeuwvlokken 2 / Duo Dies no. 2 Snowflakes 2

Groetjes Tiets xx


Tiets, bedankt voor het maken van deze prachtige kerstboom.
Deze is binnenkort ook te zien op Tiets' blog.

2 opmerkingen:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...