donderdag 6 oktober 2016

Annie's tasje


Wat een geweldige ontvangst heb ik mogen ervaren als nieuw Designteamlid.
Het team geeft mij gelijk het gevoel dat ik er bij hoor.
De reacties op dit blog en op Facebook zijn overweldigend.
Bedankt daarvoor.
Nu naar mijn tweede blogpost.
Ik kreeg het liedje in mijn gedachten.
"Annie hou jij mijn tassie even vast...."
Vandaar nu een tasje.
  






Crealies stansen/dies:

 Duo Dies no. 35 Bloemen 17/ Flowers 17 
Set of 3 no. 36 Bloemen 18 / Flowers 18 Partz stansen no. 3 Versiering Labels & Tags / Partz dies no. 3 Add ons Labels & Tags
Crea-Nest-Lies Small stansen no. 8 Kiekeboe 4/ Crea-Nest-Lies Small dies no. 8 Peekaboo 4 Double Fun no. 29 Hoekjes met dots / Corners with dots
Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 32 / Crea-Nest-Lies XXL dies no. 32
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Anneke

3 opmerkingen:

  1. Wat leukkk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I think this is adorable, thanks for the picture of the inside to show the construction.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. woww wat is die gaaffff zeg....

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...