dinsdag 11 oktober 2016

Inside and Out



Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Dit kaartje heb ik zowel aan de buiten- als aan de binnenkant versierd.
De afbeelding heb ik gekleurd in onze vakantie aan zee.
Nog eens extra ontspannen tijdens het ontspannen.....hihihi.

Zo ziet de voorkant van het felicitatiekaartje eruit.

Bloemen mogen op een verjaardag niet ontbreken, dus heb ik in dit geval
een bloemenvaas gevuld met bloemen. Het motief op de vaas heb ik gemaakt
met Decorette no. 9 en de "figuurtjes" die uit de decorette vallen heb ik
als kleine bloempjes gebruikt, bovenop de bloemen van Partz no. 16.

Dit is het spiraal, van X-tra no. 10, dat tevoorschijn komt
als je de kaart open maakt. Op het spiraal heb ik een dubbele strik
en 2 verschillende bloemen geplakt.

Nog een keer de strik en de 2 bloemen.

En hier zien jullie de binnenkant van het felicitatiekaartje.

Crealies stansen/dies:
   
   
   
  
  

Voor degene die jarig zijn vandaag.....Happy Birthday.

Liefs Wilma

4 opmerkingen:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...