dinsdag 25 oktober 2016

Blogestafette dag 4, Crea-Nest-Lies XXL no.52

Dag allemaal.

Welkom op de 4de dag van de blogestafette.
Gisteren hebben jullie de creatie van Sandrine al kunnen bewonderen.

Vandaag is het de beurt aan mij, om jullie iets te tonen uit de nieuwe collectie.
Op mijn lijstje stond Crea-Nest-Lies XXL no.52 .
Annelies gaf aan dat ik  moest proberen om de stans die mij was toebedeeld
zo goed mogelijk tot zijn recht te laten komen.
T'ja wat ga ik maken met een basis stans zodat jullie
een goed beeld krijgen wat je er allemaal mee kan doen.
Ik dacht dat het moeilijk zou zijn.
Maar nee, wat is hij toch leuk, en wat kan je er veel mee doen.
Dit heb ik ermee gedaan.

Allemaal met deze nieuwe stans gedaan behalve 1 vakje.
Die is met de Crea-Nest-Lies XXL no.51 gedaan.




Hier laat ik zien hoe ik het eerste vakje heb gemaakt.
Leg de twee dies op een magneetmatje en leg daar het papier
weer op. Draai het door de machine.
Plak de ovale kader die dan is gesneden op de opening en knip het langs de rand af.
Dit had ik ook met de Crea-Nest-Lies XXL no.52
kunnen doen.

Bij het tweede vakje heb ik het met deze die gedaan.


Dit heb ik er allemaal ingestopt.
Allemaal met deze die gemaakt. De kaart kan zo verstuurd worden.
Ik ben alleen 1 stap verder gegaan.



Zo zien de kaartjes er nu uit.

Dit zijn de stansjes die ik heb gebruikt.
Jullie hebben hierboven gezien dat je het ook heel goed zonder
deze extra stansjes kunt maken.


https://www.crealies.nl/detail/1212244/duo-dies-no-22-bloemen-13-duo-.htm https://www.crealies.nl/detail/1212243/set-of-3-stansen-no-22-bloemen.htm

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.

Nog een nieuwtje.
Zaterdag 29 oktober is er in Harderwijk een hobbybeurs.
Deze is georganiseerd door Gerda's Hobbyshop.
Het wordt gehouden in
de Kiekemure
Tesselschadelaan 1
van 10-16 uur.
Crealies is daar ook en ik mag een make & take geven.
Deze is gratis en je kunt kiezen uit 4 labeltjes.
Op de labeltjes zijn de envelopjes verwerkt.
Annelies en ik zouden het heel leuk vinden om jullie daar
te ontmoeten.

Tot de volgende blogpost.
Groetjes, Anneke

3 opmerkingen:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...