donderdag 27 oktober 2016

2 Times On The Edge

 


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Voor de laatste dag van de blogestafette ben ik heerlijk aan het borduren
geslagen en daarvoor zijn de stansen met dots super, super handig.
Op bovenstaande foto zien jullie hoe ik met paars garen op
het witte karton heb geborduurd. Om het kaartje niet te druk
te maken heb ik de andere On the Edge no. 22 rand niet geborduurd.

Op de 3 verschillende Double Fun vaasjes heb ik
3 verschillende Decorette stansen gebruikt.

Ook de Crea-Nest-Lies XXL no. 50 is voorzien van dotjes
 en daarom heb ik de hoeken en de randen geborduurd.

De gele bloemetjes heb ik gemaakt met Partz no. 16 en
de witte "hartjes" zijn de restjes die uit Decorette no. 9 vallen.
Zowel de gele als de witte bloempjes opbollen, in elkaar plakken en
samen met de takjes van de Duo Dies krijg je mooie gevulde vaasjes.

Crealies stansen/dies:
  
 
 
 
 
 

Ik hoop dat jullie de afgelopen dagen weer inspiratie hebben gehaald
uit alle voorbeelden die het Crealies-team voor jullie heeft gemaakt.
Wij hebben er met plezier aan gewerkt en nu zijn jullie aan zet.
Graag zien wij jullie kaartjes terug in de Crealies Facebook-groep.

Liefs Wilma

2 opmerkingen:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...