donderdag 20 oktober 2016

Nee.....nog niet kijken



Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Vandaag is het Crealies DT-dag in Amersfoort en
ik hoop dat ik heel veel "maatjes" mag ontmoeten.
Helaas kan niet iedereen aanwezig zijn.

We starten rond 10.00 uur en sluiten af met Rendang
en als toetje een knuffel.
Lieve, lieve, lieve dames.....tot straks.

Om Annelies te bedanken voor haar gastvrijheid,
heb ik dit doosje voor haar gemaakt.
In het doosje heb ik iets lekkers gestopt.

Dit is de achterkant van het doosje.

Hier zijn de Bits & Pieces goed te zien.

Crealies stansen/dies:
Crealies stempels/stamps:
   
   
  

Ik ben benieuwd wat we zoal gaan bespreken, of
we elkaar kunnen inspireren en last but not least.....wat Annelies
in gedachten heeft, gaat ontwerpen en gaat uitbrengen.

Liefs Wilma

1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...