dinsdag 21 maart 2023

Crealies: a watering can full of lovely flowers

 

Goedemorgen,

De lente komt er alweer aan
En met de nieuwe maartcollectie van Crealies 
kan je weer van alles fleurigs tevoorschijn toveren.
Vandaag laat ik mijn kaart zien met de mooie gieterstans (X-tra no. 66) .
De gieter heeft verschillende laagjes. 
De basis lagen heb ik uit spiegelkarton gestanst en het bovenste laagje uit design papier. 

De kleine bloemetjes die ook bij deze stansset horen, heb ik uit dun foam gestanst.
 Als bloemenhartjes heb ik wat Nuvo glitter drops aangebracht.
De roze bloemen zijn ook uit dun foam gestanst
maar met een ander stansje (Set of 3 no. 65).
Deze bloemen heb ik met een heattool verwarmd en iets in model gebracht.
Als bloemenhartjes heb ik deze keer Nuvo Crystal drops gebruikt.

De groene takjes zijn met de nieuwe Duo Dies no. 67 gestanst
 en ik heb een aantal naar beneden gevouwen en aan de gieter vastgelijmd.
Aan de gieter een beetje zilver twine met een hartje met de tekst
"Home sweet Home".

En hebben jullie de prachtige grote schulpranden van mijn roze vierkante frame gezien?
Deze maak je met de nieuwe Crea-Nest-Lies XXL no. 143. 
Ik heb de een na grootste maat genomen.
Hier bovenop heb ik een geel vierkant en een vierkant met stiksteekjes van design papier geplakt.
Deze vierkanten komen van de Cardzz no. 511.
Onder de gieter heb ik ook nog een  strookje tule gedaan.
Hier nog twee foto's met de stansen.
Om deze kaart te maken heb ik de volgende producten gebruikt.




Tot de volgende inspiratie post,
groetjes Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...