vrijdag 3 maart 2023

Crealies, Gatefoldcard with heart pocket and video



Goedemorgen,

Vandaag laat ik jullie zien hoe je de nieuwe gatefold card Cardzz no. 564 
leuk kunt combineren met de nieuwe hart pocket Journalzz & Plannerz no. 659.


Aan de binnenkant de pocket, waar een hart inzit die je eruit kunt halen.
In mijn video laat ik alle passages zien hoe deze kaart tot stand is gekomen.





Ik heb dubbelzijdig stevig design papier gebruikt. 
De bloemetjes heb ik uit dun foam gestanst
en de blaadjes uit papier en wat dikker foam.


Deze kaart past in een gewone envelop.

Ik heb de volgende Crealies produkten gebruikt.

Crealies stansen / dies : 


Crealies stempels / stamps :


Crealies basis : 







Tot de volgende inspiratie post, bedankt voor het bezoekje.

Groetjes Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...