donderdag 16 maart 2023

Crealies, My Lady Spring


Daar stonden ze, in mijn voortuin, het gras vol met krokussen. Geweldig gezicht. Snel een foto van gemaakt en gezellig verwerkt in mijn bullet journal. Mezelf maar eens een herinnering gegeven wanneer ik mijn favoriete bollen moet poten en geweldige wilde bloemen zaden moet zaaien. 



De gieter heb ik heel leuk omgetoverd tot een mini pocket. Als je aan het handvat trekt komt het fotootje naar buiten geschoven en op de achterkant heb ik begeleidende tekst geschreven.


Daarbij ook nog een leuke en fleurige pagina voor de eerste dagen van maart gemaakt. Met dezelfde Crea-Nest-Lies XXL heb ik leuke plekken gecreƫerd om te vertellen wat ik die dag zoal heb gedaan.



Het zijn weer een paar gezellige pagina's in mijn bullet journal geworden. Tot de volgende keer.

Groetjes, Divina

Materialen die ik gebruikt heb,

Crealies Stansen / Dies:


Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 142, Cirkels met grote schulprand X-tra stansen no. 66, Gieter 
Duo Dies no. 68, Blaadjes 19, 2x open en 2x dichte blaadjes Duo Dies no. 67, Blaadjes 18, 2x dichte blaadjes
Mix & Match stansen no. 18, Strips A Partzz stans no. 27, 4x Lieveheersbeestje 
Stansen: Journaling/Planner pagina + extra laag (2x stiksteeklijn) Alfies stansset no. 3, Hoofdletters met schaduw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...