woensdag 8 maart 2023

Crealies, Mini album Be happy with video tutorial



Goedemorgen, 

Vandaag laat ik jullie mijn mini album zien die ik "Be happy" heb genoemd.
Ik heb lekkere vrolijke retro design papiertjes gebruikt
en natuurlijk de mooie Crealies stansen.

Als basis heb ik de Cardzz slimline labels gebruikt. 
En binnenin de gave nieuwe On the MOVE stansen.


Hier zijn de On the MOVE stansen te zien, 
drie laagjes met een rechthoekige kant en een achthoek vorm.
Hierop komen ook foto's. Je kunt natuurlijk 
de achthoekige stansjes gebruiken om de foto's te stansen.
Het beste kan je dan even een gewoon velletje dun papier tussen de foto en stans leggen, zo voorkom je dat er "krasjes" op je foto komen tijdens het stansen.

In de video leg ik uit hoe dit album tot stand is gekomen.


 


Zo ziet de binnenkant er uit als de pagina's nog gesloten zijn.
Ik heb voor sommige gedeelten stevig karton gebruikt en voor andere gewoon papier.
De icoontjes zijn perfect te stansen met een 'Maak van je stansvorm een sticker' vel,
op deze manier plakken ze makkelijk zonder te knoeien met lijm.
Met wat klittenband rondjes heb ik er voor gezorgd dat de pagina's mooi dicht blijven.
Maar zodra je ze open doet komen de laagjes te voorschijn.
Het album kan ook open blijven staan, dus eventueel kan het ook als "home decor" dienen.

Een tip :  Deze On the MOVE stans is groot 
maar kan gewoon door de normale A5 stansmachine 
zonder dat je speciale lange stans- / snijplaten nodig hebt.
Leg de stans op het papier en tape hem vast met "Scotch blue",
 dat is tape wat niet permanent is .
Zo kan je de stans in twee delen stansen zonder dat het papier verschuift.
Nog even een close up van de voorkant van het album.
Dus drie lagen van de slimline label. Wat zijn het weer mooie randen met die kleine streepjes.

Verder de icoontjes, de ticket Bits & Pieces stempels, de tekst happy met een Texto Negativo stans, de label X-tra stans en nog wat achthoeken van de On the MOVE stans.
Ik heb de volgende produkten gebruikt:

Crealies stansen / dies:

Crealies stempels / stamps:

Crealies Basis:



 

 

  

  



Bedankt voor jullie bezoek, tot de volgende inspiratie post,
groetjes Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...