donderdag 9 september 2021

Inspiratie estafette nieuwe Crealies producten Dag 6 - Day 6. Sterdoosje


De zijde (voor- of achterzijde) van het sterdoosje met de openingen, voorzien van dunne transparante sheets (mica), zodat de lichtjes goed te zien zijn. The side (front or back) of the star box with the openings, provided with thin transparent sheets (mica), so that the lights can be clearly seen.

Vandaag is het inspiratie dag 6 met de
nieuwe producten, gemaakt door Wilma.

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Wat kun je maken met 1 stansset?
Dat laat ik vandaag graag aan
jullie zien. Ik heb een sterdoosje
gemaakt met Create A Box no. 17.
In deze set zitten diverse stansen
om het doosje te versieren en dat
is wat ik op onderstaande foto
laat zien. Maar je kunt met enkele
stansen ook openingen stansen en
dat is op bovenstaande foto te zien.

De zijde (voor- of achterzijde) van het sterdoosje waar de punten en het midden zijn versierd. The side (front or back) of the star box where the points and the center are decorated.
Je kunt deze kant als voorkant
of als achterkant gebruiken.
Mijn voorkeur gaat uit naar de
achterkant, want dan zijn de lichtjes
aan de andere kant mooi te zien.

Helaas zijn de lichtjes niet
inbegrepen bij deze stansset

Een close-up van 1 versierde punt van het sterdoosje. A close-up of 1 decorated point of the star box.
Dit is 1 van de verschillende
stansjes die je kunt gebruiken
om de punten van het doosje
te versieren. Ik heb er nog
fluweelkarton onder geplakt.

Een overzichtsfoto van het sterdoosje (voor- of achterzijde) met enkele gebruikte stansen. An overview photo of the star box (front or back) with some dies used.
Een foto van, voor mij, de achterkant
van het sterdoosje met enkele stansen.

Een overzichtsfoto van het sterdoosje met de verschillende openingen en lichtjes samen met enkele gebruikte stansen. An overview photo of the star box with the different openings and lights together with some dies used.
En een foto van het sterdoosje
met de lichtjes aan.

De venstertjes heb ik bekleed
die ik op maat heb gemaakt.
Hiervoor heb ik de stansen
gebruikt om een "afdruk" te
maken in de sheets en dan is het
e.e.a. eenvoudig uit te knippen.

Hieronder vind je de tutorial video.
Nederlands gesproken:

English spoken:

Bedankt voor het langskomen
en graag tot een volgende keer.

Liefs Wilma

Crealies stans/die:

Crealies Basis/Basic:
 
Set van 13 stansen om een sterdoosje met versiering te maken. Set of 13 dies to make a star box with decoration.Vellen (20 stuks A5) dunne transparante sheet (mica). Sheets (20 pieces A5) thin transparent sheet (mica).Wit fluweelkarton A4. White velvet cardstock A4.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...