zondag 5 september 2021

Crealies Inspiratie estafette nieuwe producten dag 2

 
Vandaag is het inspiratiedag 2 met de nieuwe producten, vandaag aan mij weer de beurt om jullie inspiratie te geven met de ontzettend mooie nieuwe Crealies producten.



Dit keer heb ik een leuke mini slimline kaart voor jullie gemaakt met de nieuwe
Crealies stans Cardzz no. 83. Het grootste formaat is 15 x 9 cm.

Ik ben aan de slag gegaan met een stuk wit watercolor papier en distress inkt in combinatie met het nieuwe mask stencil Stencilzz no. 316 deze heb ik met 3 verschillende kleuren roze ingekleurd met distress inkt. Wanneer je je mask optilt als je klaar bent zie je mooie lijnen verschijnen in kleur en in de kleur van je ondergrond, in mijn geval wit.


Deze witte vlakken heb ik opgevuld met stukjes washi tape en later shabby gemaakt met Crealies Gesso wit. Door dit met een spatel of sponsje aan te brengen krijg je een mooi verweerd effect en liggen je washi tapes niet meer op de voorgrond, maar heb je een mooie achtergrond (design papier) gemaakt.

Toen dit allemaal droog was heb ik  van de nieuwe Crealies stans Cardzz no. 83 de grootste en kleinste stans genomen en die heb ik gestanst uit het zojuist gemaakte achtergrond/design papier. de middelste stans heb ik gestanst uit zwarte cardstock.

De randjes van de gestanste achtergrond/designpapier heb ik zwart aangezet om wat meer diepte te creëren. Beide uitgestanste vormen heb ik nog voorzien van diverse achtergrondstempeltjes, welke je terug vind in de lijst met gebruikte producten.
De basis van mijn kaart is klaar, nu beginnen aan het opbouwen van mijn kaart.

Omdat de achtergrond al vrij druk is wilde ik aan de opbouw van de kaart niet te veel meer doen.
Nieuw in het assortiment van Crealies is ook de super mooie bloemenstans Set of 3 no. 63 (Poinsettia). Deze heb ik samen met de ook nieuwe stans Uno no. 63 gestanst uit de restanten van het door mij gemaakte achtergrond/designpapier en zwart cardstock.
Alles in elkaar gelijmd krijg je een prachtige bloem.

Om de kaart af te maken heb ik nog een tekst toegevoegd. Om deze er wat uit te laten springen heb ik een label gemaakt met de Cres-Nest-Lies XXL no. 118, van de 2 kleinste formaten en voorzien van een tekst uit de Woordstrips no. EN04.

Ik vind de nieuwe aanvulling op het Crealies assortiment helemaal super, ik hoop jullie ook!

Creatieve Groet,
Carla van Dam - Frissen

Lijst met gebruikte Crealies producten:

Stansen/ Dies:
Cardzz no. 83
Set of 3 no. 63 

Stencilzz/ maskzz:
 Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 118, Rechthoeken met kleine streepjes    

 Text & Co stempels, Woordstrips no. EN04: Happy (Engels) Bits & Pieces stempel no. 7, dunne mozaïek 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...