maandag 20 september 2021

Crealies Adventskalender

  


Hallo,

Ik heb een adventskalender voor jullie gemaakt 
met behulp van de prachtige nieuwe mini doosjes.
In vrolijke niet traditionele kerstkleurtjes.

Deze doosjes zijn simpel te vouwen en er is geen lijm nodig.

Voor de kalender heb je 24 doosjes nodig.
 Ik heb als basis stevig kraftkarton gekozen, 
dat is heel makkelijk om te stansen en vouwen.

In de stansset van de minidoosjes kan je ook twee soorten vierkantjes vinden,
ik heb de vierkantjes met een stikrandje gekozen.

In totaal heb je ook 24 vierkantjes nodig.
Je kunt zowel effen papier als designpapier kiezen .

Nu komen de cijfers aan de beurt.
Uit glitterfoam heb ik alle cijfers gestanst,
de cijfers hebben verschillende fonts.

De getallen van 1 tot en met 24 kan je creëren door verschillende fonts te combineren. 
Wanneer je foam kiest voor de getallen krijg je een mooi 3d effect op de doosjes.

Ribbel kraftkarton voor de ondergrond.
Alle doosjes worden geplakt op dit ribbelkarton, ik heb een vorm van een kerstboom gecreëerd.

Met een scraptool heb ik mooi de afstand kunnen houden tussen de doosjes (zie de video).

De patroontjes van het papier heb ik afgewisseld.
Welke kleine presentjes zullen er in de doosjes zitten? 
Nog even wachten tot december :). 

De vierkantjes van het effen papier heb ik voorzien van een patroon
 met behulp van de nieuwe Stencilzz & Maskzz.

Diamanten/ruitjes met roze inkt op het roze papier  en 
de grote stippen met blauwgroene inkt op het blauwgroene papier.


De randen van het ribbel karton heb ik versierd met lint en stansjes.
Ik heb hulstblaadjes in verschillende kleuren gestanst en drie verschillende soorten lint gebruikt.

In het midden van deze decoraties heb ik ook een sneeuwvlokpaillet en een pareltje geplakt.
De kerstboompjes heb ik uit designpapier gestanst .

In deze korte video kan je zien hoe ik deze adventskalender heb gemaakt.

Crealies Stansen /Dies:

Crealies mixed media :

Create A Box Mini stansen no. 18, Adventsdoosje met cijfers

 

Bedankt voor het bezoekje 
groetjes Anna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...