woensdag 15 september 2021

Crealies Inspiratie estafette nieuwe producten dag 12

 
Vandaag is het inspiratiedag 12 met de nieuwe producten, aan mij weer de beurt om jullie inspiratie te geven met de ontzettend mooie nieuwe Crealies producten.


Vandaag heb ik voor jullie een dubbele kaart gemaakt
met een afmeting van  13,5 x 13,5 cm.

Uit kraft cardstock heb ik een rechthoek gesneden van
13,5 x 27 cm en gerild op 13,5 cm.

De bovenzijde heb ik helemaal vol geplakt met de nieuwe Crealies stans Mix & Match no. 16. Deze heb ik gestanst uit witte en zwarte cardstock die ik aan de achterzijde heb voorzien van Crealies 'Maak van je stansvorm een sticker' om ze makkelijker op mijn gesneden stuk cardstock te kunnen plakken> Ik heb deze stans een aantal keer uitgestanst.


In de binnenzijde van de kaart heb ik gebruik gemaakt van de super leuke nieuwe Crealies On the MOVE stansen no. 7, gestanst uit witte cardstock en beplakt met zwarte cardstock en designpapier. De beide buitenzijden van de gestanste boekvorm heb ik voorzien van dubbelzijdig tape en hem aan de binnenzijde van mijn gerilde kaart geplakt. VOOR dat ik de boekvorm aan de binnenzijde heb geplakt heb ik eerst de kaart voorzien van 2 stukjes lint aan beide buitenzijden, om straks de kaart dicht te kunnen maken met een strik.



Om er een echte verjaardagskaart van te maken heb ik gebruik gemaakt van de Crealies
Wordzz stansen with shadow no. 01 gestanst uit  kraft en witte cardstock. Deze heb ik voorzien aan de achterzijde van 3d tape om wat diepte te creëren. De voorzijde was naar mijn idee nog niet helemaal af en heb ik hem daarom nog voorzien van een bloem, deze heb ik gemaakt met
Set van 3 stansen no. 36 en Set of 3 stansen no. 48



De tekst ik wens jou een... is afkomstig uit de Tekst & Zo stempels, Woordstrips no. NL08, de teksten die ik gebruikt aan de binnenzijde zijn ook van deze woordstrip.

Ik hoop jullie weer leuke inspiratie te hebben kunnen geven door het beschrijven van deze kaart en hoop dat jullie net zo enthousiast zijn als ik over de nieuwe Crealies producten.


Creatieve Groet,
Carla van Dam - Frissen

Lijst met gebruikte producten:
 

Mix & Match stansen no. 16, Zigzag strips stippenlijn 
 

Set van 3 stansen no. 36, Bloemen 18 Set of 3 stansen no. 48, Bloemen 20 Wordzz stansen with shadow no. 01, EN: happy birthday Tekst & Zo stempels, Woordstrips no. NL08: Ik wens jou een... 10x A5 Crealies Maak van je stansvorm een sticker

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...