zaterdag 11 september 2021

Crealies Inspiratie Estafette nieuwe Crealies producten Dag 8


Hoi

Vandaag een leuke adventskalender gemaakt met de nieuwe Crealies producten.


Crealies Create a Box Mini no. 18 is het adventsdoosje met cijfers, die opent met een klep.
Vul het adventsdoosje met bijvoorbeeld iets lekkers of een stansje/stempeltje. 

Voor de adventskalender heb ik sommige doosje aangekleed
met een andere stansset en/of stempel.

Daarna heb ik 8 doosjes geplakt op een Crealies Slimline en dit 2x herhaald. 
De Slimlines heb ik verbonden met de Mini Album Bindsysteem XL. 

Natuurlijk kun je deze stansset ook gebruiken voor een andere aftelkalender, bijvoorbeeld een verjaardag of zwangerschap. Deze voorbeelden laat ik in de video zien. 

In onderstaande video leg ik je uit hoe deze stansset werkt.

Nederlands gesproken

Engels gesproken

Creatieve groetjes
Mandy

Crealies Stansen/Dies:

Crealies Stempels/Stamps:


Create A Box Mini stansen no. 18, Adventsdoosje met cijfers Cardzz stansen no. 184, Slimline D, met dubbele stiksteeklijn Mini Albums XL Bindsysteem A (rug 7 mm) glad
 Partzz stans no. 22, Kerstman Partzz stansen no. 30, Hulstblaadjes + besjes Silhouetzz stansen no. 4, 2 HertjesCardzz Elements stansen no. 284, bomen Cardzz Elements stansen no. 286, sterren Tekst & Zo stempels, Woordstrips no. NL06: Kerst

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...