maandag 2 augustus 2021

Crealies: slimline shaker galaxy card



 Hallo allemaal,
Vandaag laat ik jullie mijn mixed media slimline shaker kaart zien,
ik heb hem een galaxy kaart genoemd. Door alle laagjes en kleurtje deed me
deze kaart wat denken aan het heelal.

Ik ben begonnen met een gestanst stukje water kleur paper,
en het cirkel stencil. Met een penseel heb ik goud Pigment Colorzz gemengd met water aan gebracht.
Eenmaal droog heb ik ook het nieuwe harten stencil samen met het cirkel stencil 
tijdelijk vast geplakt zodat ik stencil pasta met een spatel kon aanbrengen.

Op deze manier krijg ik alleen harten in een cirkel vorm.

Op het natte papier heb ik ook nog
 zwarte en wit zilver Pigment Colorzz laten vallen 
en nogmaals met water besproeid.

Zoals jullie ondertussen al van me gewend zullen zijn gebruik ik van alles
op mijn mixed media kaarten.
Ik heb gestempeld met watervaste inkt. Ik heb zwart en een lichte kleur turquoise gebruikt.
Met een potlood zet ik ook nog wat extra kleur aan.

Met turquoise lurex draad heb ik hier en daar nog wat steekjes aangebracht.
Ook heb ik met de nieuwe cirkel stansen een opening in de kaart gestanst.
Ik heb verschillende maten cirkels gebruikt om een stapsgewijze opening te creëren.
Ik heb wat strass steentjes en sterretjes in het shaker gedeelte gedaan.

Een detail van de kaart , zoveel kleurtjes en spatjes ...ik blijf een grote fan van de pigment colorzz.
Deze zwarte en wit zilveren kleur heb ik net aan mijn collectie toegevoegd.
Met een gelly roll pen heb ik ook nog wat accenten toegevoegd ook met het cirkelstencil
zoals jullie op de foto kunnen zien.

Hier onder  kunnen jullie mijn korte stap voor stap video zien.
Als je de kaart beweegt kan je een super mooie kleuren glans zien 
en uiteraard gaan dan ook de shaker elementen heen en weer.


Crealies Stansen / Dies :

Crealies Stempels / Stamps:

Crealies mixed media : 

Crealies Basis / Basic : 

 

 
  
  
 

Tot de volgende inspiratie post,
groetjes Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...