vrijdag 20 augustus 2021

Crealies - Black and White Bears

 
Hallo Allemaal,

Wat ontzettend leuk dat je weer een kijkje komt nemen op het Crealies blog, dit keer aan mij weer de eer jullie van inspiratie te voorzien met de super leuke stempels en stansen van Crealies.

Dit keer heb ik er voor gekozen om maar met 2 kleuren te werken, zwart en wit. Ik heb er dit keer een beterschapskaart van gemaakt, maar deze super leuk berenstempel is voor vele gelegenheden geschikt. Door gebruik te maken van een van de andere leuke tekststempels geef je er gelijke een andere draai aan.

Ik ben begonnen met het tekenen van het vierkant. Hier heb ik gebruik gemaakt van Crea-Nest-Lies XXL no. 120 en dan het 3e formaat van buiten af. Deze heb ik heel licht met potlood aan de binnenzijde getekend op wit watercolor papier.

De getekende lijn heb ik aangehouden om 9 keer mijn berenstempel Bits & Pieces no. 206 op te stempelen. Dit heb ik niet zo maar gedaan, dit heb ik gedaan door gebruik te maken van de Crealies maskingsheets. Hierop heb ik ook een aantal beren gestempeld. Laat het wel eerst goed drogen alvorens je ze uitknipt, dit had ik niet gedaan en dat gaf wat vlekken helaas.

Ik heb de eerste beer gestempeld onderaan in het midden op de getekende potloodlijn. Deze heb ik laten drogen en daarna de uit maskingsheet geknipte beer erover heen geplakt, zodat ik aan beide kanten ook een beer kon stempelen en ze dan wanneer je de maskingtape weghaalt mooi in elkaar vallen. Dit heb ik bij alle 4 de zijden gedaan wat uiteindelijk resulteert in een super leuke speelse rand van beren met in het midden een wit open vierkant.


Ik heb nog 1 beer apart gestempeld op een stuk wit watercolor papier en deze heb ik uitgestanst met de vierkante stans (3e van binnen uit geteld). Vervolgens heb ik ook een zwart vierkantje uitgestanst met een maat groter dan waarmee ik de witte heb gestanst. Dit heb ik dmv foam tape in het midden boven op de gestempelde beren geplakt met er onder een tekst stempel van harte beterschap om er zo een beterschapskaart van te maken.

Ook nu weer een super leuke kaart gecreëerd met weinig middelen en heb je in een handomdraai een super leuke kaart die voor vele doeleinden geschikt kan zijn.
Vind je zwart/wit geen leuke combinatie, uiteraard kun je de kleuren vervangen voor andere kleuren.


De complete kaart  heeft een afmeting van 14x 28 cm en is gerild op 14 cm.

Creatieve groet,
Carla van Dam - Frissen

Gebruikte Crealies producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...