donderdag 19 augustus 2021

Crealies, Shiny December, part 2

 

Vandaag is Divina onze guest designer.
Zij maakte twee prachtige plannerpagina's.
  

Sterren, je kunt er niet genoeg van hebben. Zo leuk, sterren op allerlei manieren. Je kunt het zo gek niet verzinnen of je kunt sterren wel ergens in verwerken. Met de nieuwe sterren release van Crealies kun je weer zo veelzijdig aan de slag. Deze keer ben ik heerlijk aan de slag gegaan. Zo ontspannen dat ik niet één, niet twee maar zelfs drie pagina's heb gemaakt. De pagina's zijn totaal verschillend van elkaar opgezet. 

Pagina 2:
Een pagina volledig gemaakt met stempels, Tombow ABT Dual Brush pennen en de blendingstencils heb ik gebruikt als vorm van mijn rechthoekige vlakken. Een compleet vlakke en platte pagina dus. Toch heb ik het met de Tombow ABT's voor elkaar gekregen om wat diepte en sfeer te creëren. 



Pagina 3:
Stansen en het uitknippen van de overgetrokken lijnen die ik heb gemaakt
dankzij het blendingstencil. 

De rechthoeken leuk in de open sterren gestoken, zodat het lijkt alsof de ster erachter verdwijnt of de rechterhoek in de ster verdwijnt. Daarna de rechthoeken speels op de pagina verdeeld en vast gemaakt. En als finishing touch met de middelgrote cijfers de rechthoeken van een datum voorzien.
Op deze pagina heb ik het holografische papier ook weer terug laten komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...