dinsdag 17 augustus 2021

Crealies: fun slimline penguin Christmas card



Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een vrolijke pinguïn kerst kaart voor jullie.
Met de mooie ticket slimline stansjes heb ik de vorm gestanst.

De grootste vorm uit wit karton, 
de iets kleinere vorm uit groen papier 
en de kleinste vorm uit Crealies water color / Mixed Media papier.

Met een spuitflesjes spray ik het water color / mixed media iets nat
 en laat erop wat Pigment Colorzz poeder op vallen.
Ik heb de turquoise kleur gekozen voor een mooi contrast.
Hierna spray ik het nog wat nat en laat het opdrogen.

De lieve pinguïn kleur met wat zwarte inkt.
De wangetjes kleur ik met een stift en witte gelpen.
Ik bevestig ook een zilveren strikje om de pinguïn extra feestelijk te maken.

De prachtige nieuwe tekststans krijgt ook een mooi plaatsje.
De tekst heb ik uit glitterfoam gestanst en de schaduw uit wit karton.

Achter de pinguïn stans ik twee kerstbomen uit in verschillende kleuren groen papier .
Ook wat sterren uit zilver grijs papier.
Door hier en daar wat foam pads te gebruiken krijgt alles een speelser 3D effect.

Weer een kerstkaartje klaar ... op deze manier heb ik geen paniek in december.
Het is makkelijker een aantal kaartjes per maand maken gedurende het hele jaar. 

Ondertussen is de Pigment Colorzz achtergrond droog en heb ik
er met het sterrenstencil sterren met een blendingtool en
groene hybrid inkt bovenop aangebracht. 
Met een witte gel pen teken ik ook nog wat randjes op de groene sterren.

Vandaag heb ik geen video maar ik denk dat alles wel duidelijk was,
mocht jullie vragen hebben dan hoor ik het graag.

Crealies Stansen / Dies:
Wordzz with shadow no. EN 02
Cardzz no.188
Cardzz no. 17
Partzz no.44
Crea- Nest-Lies small no.23

Crealies Mixed Media:
Stencilzz & Maskzz no. 309
Pigment Colorzz no. 18
Spuitflesjes no.99

Crealies Basis / Basic: 
Watercolor / Mixed Media Paper 200 gr


  

Bedankt voor het bezoek, tot de volgende inspiratie post,

groeten Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...