dinsdag 23 februari 2021

Crealies, Dierenbende


Vandaag is Divina onze guest designer.
Zij maakte weer een te gekke plannerpagina.


 
Deze keer ben ik weer eens aan de gang gegaan om een planner/bullet journal pagina te maken die wat simpeler is, net zoals een CAS kaart, clean and simple. Ook leuk voor de jongere knutselaars onder ons om ideeën op te doen. 

 
De mini stempels van de diertjes zijn ook zo lief, ik heb ze ingekleurd met de Tombow ABT dual brush pennen en daarna uitgeknipt. Een keer wat anders dan meteen op pagina te stempelen. Het moest dit keer ook wel op zo'n manier omdat ik de pagina zelf al helemaal gekleurd had met de Tombow's zoals je ziet op de foto.

 Ik ben heerlijk bezig geweest totdat ik helemaal tevreden was. Dat is echt prima te doen met het fijne aquarelpapier van Crealies. Ik kon de pagina lange tijd blijven bewerken zonder dat het papier begon te rullen of je kringels van water begon te zien. 
 
Bovenaan heb ik de "On the Edge XL" stans gebruikt. Deze heb ik wel wat af moeten knippen. En dan zou je denken dan kan je toch net zo goed de kleinere versie gebruiken. Maar nee,…dit keer niet. Ik vond het grove van de stans mooi, en dat paste ook beter bij de, voor de rest, rustige pagina. 
 
Materialen die ik gebruikt heb: 
 
Crealies Stansen / Dies:
 
Crealies Stempels / Stamps:
 
Crealies Divers:

       
 

Divina, bedankt weer voor je ontzettend leuke bijdrage.
Deze is binnenkort ook te zien op Divina's website.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...