zaterdag 14 november 2020

Crealies: inspiratie Estafette nieuwe Crealies producten Dag 1


Hallo Allemaal
 
Ik heb van de nieuwe Crealies On the MOVE no.1 een mini albumpje gemaakt.
Als je de bladzijdes omslaat komen de foto's mooi naar voren, heel leuk.
Ik heb 5 keer zo'n On the MOVE gestanst, en die met 1 kant aan elkaar geplakt.
De eerste en de laatste heb ik op een stukje grijsboard geplakt, even groot als de On the MOVE, wat ik heb bekleed met dessinpapier.
Nadat ik er eerst een gaatje in heb gemaakt voor het lint, wat ik dan aan de binnenzijde van het grijsboard heb vastgeplakt.


Ik heb alle bladzijdes en pop ups gemat met zwart.
En die matten weer van dessin papier voorzien.
De eerste bladzijdes is dessinpapier, maar toen bedacht ik me en heb de andere bladzijdes
van zelf gemaakt dessin voorzien met stempels.
Op de laatste pagina ontbreken de foto's nog.


De voorkant met wat tekst en blaadjes bestempeld.
Daar een vellum en cardstock vaantje overheen.
Van rechthoek stansen een label gestanst, daar de maand op gestempeld.
Met Mix & Match strips tekstjes eroverheen.
en de cijfers 20 voor het jaar.
Voor onder de label nog wat takjes.







Crealies Stansen/Dies:
 
Crealies Stempels/Stamps:
Tekst & Zo Vorm no. 3
Tekst & Zo Wordstrips 
NL no. 08 
Bits & Pieces no. 201

 Mix & Match stansen no. 12, Strips met stiklijn
 Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 64, Tags glad
Duo Dies no. 54, Blaadjes 9 
Stansen no. JP 609, Cijfers met schaduw
 
Tekst & Zo stempels, Vorm no. 03, rond: een fijne dag 
Tekst & Zo stempels, Woordstrips no. NL08: Ik wens jou een...
Bits & Pieces stempel no. 201, Hartjes (dicht en omlijning)  
 
Stempel: Bullet Journaling, dot grid
 
 Bits & Pieces stempel no. 152, 6x Mini blaadjes 8 (dicht) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...