donderdag 26 november 2020

Crealies Art Jounal Pagina's

 
Hallo Allemaal

Vandaag mag ik jullie inspireren met deze twee Art Journal pagina's.





Op de rechter pagina heb de vierkanten geplakt en vervolgens gesprayd
met Pigment Colorzz.
Omdat ik de kaders na het sprayen weer af wil halen 
heb ik gestanst met "maak van je stans een sticker" achter het papier geplakt.
Dan kan je (als je het losjes opgeplakt heb) deze voorzichtig weer afhalen.
De pagina links heb ik eerst op kleur gebracht 
en daarna de kaders met wat extra lijm opgeplakt. 
(Die kaders komen dus van de rechter pagina af).
Toen kon de opmaak van de twee pagina's beginnen.
Op de zwarte vlindervleugels en tandwieltjes
heb ik nog zilveren glitterpasta gesmeerd.
Op de foto is dit helaas niet goed te zien denk ik.
 
Dankjewel voor het langs komen.
Groetjes Anita van Merode

Crealies Stansen/Dies:

Crealies stempels/Stamps:

Crealies Mixed Media:



 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...