donderdag 4 november 2021

Crealies, Summervibes

 
Vandaag is Divina nogmaals onze guest designer.
Zij maakte deze heerlijke zomerse pagina.



Al neuriënd met een heerlijk zomers liedje in mijn hoofd, ja ja dat kan dus echt in de herfst, stort ik me met dezelfde materialen op een tweede pagina. Ineens kreeg ik het idee, dat ik met dezelfde materialen, een heel andere pagina kon maken. Naja anders, misschien niet helemaal qua opmaak, maar zeker qua kleur en uitwerking.


Volgens mij is dat wel gelukt. Ik ben heerlijk met inkt in de weer gegaan. Lekker vrolijke pasteltinten. In plaats van een kerstachtig tafereel, maak je in een handomdraai een vrolijk en fris lente/zomerachtig tafereel. 
 
 

Gebruikte materialen:
 
Crealies Stansen/Dies:
  
Crealies Stencils:
 
  
  

Divina, bedankt weer voor je mooie pagina.
Deze is binnenkort ook te zien op Divina's website.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...