woensdag 3 november 2021

Crealies Online Workshop Interactief Mini Album deel 4b

 
Hoi

Vandaag ga ik verder met deel 2 van week 4 van mijn Interactief Mini Album.


Vandaag ga ik aan de slag met de volgende 2 pagina's. 
Op de linker pagina laat ik een magisch systeem zien. 
Op de rechter pagina laat ik een fotoframe zien die voor het eerst gemaakt werd door Bonka, onze vaste Crealies Guest designer.

Deze workshop bestaat uit 9 delen en vandaag laat ik deel 4b zien.

De CrealiesKit is nog steeds te koop. Alles wat je nodig hebt zit in de kit, behalve het design papier en de basisbenodigdheden zoals een schaar, lijm, stansmachine.
Wil je weten wat er precies in de kit zit, kijk dan onderstaande video.

Creatieve Groetjes Mandy

Crealies Stansen/Dies:

Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 118, Rechthoeken met kleine streepjes On the MOVE stansen no. 3, Design C Stansen: Corner Pocket L + 2 extra lagen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...