vrijdag 5 november 2021

Crealies : slimline sparkling x-mas matching envelope and card



Goedemorgen,

Vandaag laat ik zien hoe je met de mooie nieuwe slimline envelopstans 
een elegante set van kaart en passende slimline envelop  kunt maken.

De envelop stans heb ik horizontaal gebruikt. 
Zo krijg je een mooie envelop voor de slimline kaarten.
Als basis voor de envelop heb ik goudglitter papier gekozen.
Ik heb de verschillende delen gestanst om de envelop te creëren.

Nu lijm ik de delen aan elkaar vast.
De voorkant van de envelop versier ik 
met hetzelfde design papier wat ik op de slimline kaart gebruik.

Tip - Waneer je dun papier gebruikt
 kan je het beste nog een extra strookje papier 
in de binnenkant van de vouw waar de envelop sluit doen.
Het strookje wat je rechts op de foto hierboven ziet.

En ik stans ook wat kerstboompjes en een slimline ticketframe uit.
Voor de binnenkant van de envelop kies ik zwart papier 
wat ik met spatjes van goud parel Pigment Colorzz gemengd met water versier.

Wel een grappige combinatie vond ik, goud , roze en zwart.
Op het zwarte kerstboompje heb ik ook wat gouden spetters laten vallen.
Nu de kaart. Als basis heb ik van wit karton gekozen voor de ticket slimline stans .
Ik stans ook een frame van zwart karton uit. 
De Patternz XL stans "Barbara" uit zwart papier 
waarop ik een laagje goud parel Pigment Colorzz (gemengd met water) met een penseel aanbreng.
Het frame is een klein beetje kleiner dus je moet even een klein strookje afknippen.


Op de zijkanten van de slimline gebruik ik wat design papier.
Nu nog de leuke schaduw tekst merry christmas
 en wat sterren met een knoopje uit de slimline envelop set erop en voilà ..

Nog even een close up.

Is het geen elegante set geworden? 
Op de envelop is er plaats om een naam en of adres te schrijven.

Ik heb ook nog een korte video voor jullie gemaakt met uitleg in het Nederlands en Engels.


Crealies stansen /dies : 
Cardzz no.199 ( nieuw ) 

Crealies mixed media :





Wie weet wat voor leuke slimline envelop en kaarten sets jullie gaan maken.
Met deze post hebben jullie al vast een idee opgedaan hoop ik,
tot de volgende post.

Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...