vrijdag 19 november 2021

Crealies : 3d slimline envelope and slider card

 

Goedemorgen,

Vandaag mag ik jullie weer verwennen met een inspiratie post.
Ik ben helemaal in de kerstsfeer,  
dit maal heb ik een set van een slimline slider kaart 
en een verhoogde (3D)  slimline envelop gemaakt.

Als basis heb ik stevig kraft karton gebruikt.
Met de stans van de slimline envelop en de stans van het bindings systeem A
voor mini albums kon ik deze envelop maken. 
In de video leg ik uit hoe ik dat heb gedaan.

 
De slimline slider kaart past  mooi in de envelop ook al is de kaart vrij rijk versierd.

Ik heb wit stempelkarton gebruikt om de slimline kaart te maken,
dat is lekker stevig en geschikt voor de slider.

Een A4 vel dubbel gevouwen
 en de stans zo neergelegd dat ik er een dubbele kaart van maken kon.
Vandaar dat de schulprandjes alleen aan de zij- en onderkant van de kaart zitten.

Het design papier heb ik  zowel op de kaart als op de envelop gebruikt.
Hier is de slider nog dicht. Aan de flapjes heb ik lintjes gedaan.

Uit groen karton heb ik de schaduw van Merry Christmas gestanst.

Met de bijpassende stempel heb ik de tekst gestempeld met inkt 

en daarna met goud embossingpoeder voorzien.


Hier is de slider open.

In het midden nog uit goud glitter foam een poinsettia gestanst,
de hulst blaadjes zijn ook uit groen karton 
maar op de open blaadjes heb ik ook goud embossingpoeder aan gebracht. 
Een lintje er tussen en een enamel dotje op de bloem.

Op de slider nog gezellige kerstdagen en een goed gezond gelukkig nieuwjaar gestempeld en ook met goud embossing poeder bewerkt.

Een close up van de kaart.

Hier is de video met uitleg in het Nederlands en Engels.

Crealies stansen/dies : 


Crealies stempels / stamps : 

Mixed media : 









Bedankt voor het bezoek,
tot de volgende keer

Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...