maandag 22 november 2021

Crealies BuJo page Quotes & Memories


Guest designer Divina maakt elke maand een mooie bujo pagina voor ons.
Deze keer met prachtige quotes & memories.


  

Dit is Divina haar verhaal bij de creatie:

Daar zit ik dan, inmiddels midden in de herfst. Maar oh wat kan ik slecht tegen dat grijze muizen weer. Dus wat doe je dan,…juist een fris en vrolijk uitziende pagina maken in je bujo. En dan nog het liefst een positieve. Met de mooie kleuren “peacock feathers en cracked pistachio” ben ik met de “Barbara stencil” aan de slag gegaan.

Door met dit stencil te werken heb je meteen een geweldige achtergrond. En wanneer je dan speelt met verschillende kleuren kun je ook met meer kleuren werken op de rest van de pagina. Doordat het patroon wel redelijk druk is, vind ik het zelf dan mooi om de rest wat rustiger te houden, door egale kleuren te kiezen.  

Om het mooie plaatje van de grote vlinder iets op te leuken heb ik de kleine uitgestanste vormpjes gebruikt om bij de boven- en onderkant van de vlinder extra effect aan te brengen. Om de pagina’s extra aan elkaar te verbinden heb ik gekozen om in het midden de Patternzz mix stans te gebruiken en die exact doormidden te snijden. En de twee helften dan aan iedere kant op de pagina te plakken.



Lieve Divina, je creatie ziet er weer superleuk uit.
Binnenkort is deze ook te zien op Divina's website.

Crealies Stansen / Dies:

Crealies Mixed Media:
 
Stansen: Journaling/Planner pagina + extra laag (2x stiksteeklijn) Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 7, Gladde cirkels, hele cm Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 33, Cirkels met dubbele stiksteeklijn Patternzz Mix stansen no. 104, Barbara Duo Dies no. 43, Vlinders 5 Patternzz XL stansen no. 104, Barbara Stencilzz & Maskzz no. 307, Barbara (full design)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...