donderdag 4 november 2021

Crealies, Ik zie sterretjes

 

Vandaag is Divina onze guest designer.
Zij maakte o.a. deze prachtige kerstpagina.



 Help,…. Ik zie sterretjes ha ha ha. Zo kun je ook wel naar mijn pagina kijken.
Maar ik zie een warme, schitterende pagina. 
 
En dat schitteren is een beetje letterlijk, want het goud glimt. Ook de sterren die ik met goud gekleurde inkt heb gestempeld, vallen mooi op. Een paar oneffenheden, mee hè, niemand is perfect zeg ik dan.
 
Leuk is het ook om te combineren van stencils, stempels en stansen. Ook de stansen heb ik op verschillende manieren gebruikt. Om voor de dagen een mooie plek te creëren, heb ik de stans niet alleen met de stansmachine gebruikt maar heb ik deze ook gewoon overgetrokken langs de buitenste rand. Daardoor kon ik een leuk doorzichtig randje er achter maken. 
 
Nu achteraf denk ik dat ik deze vellum achtergrond ook nog op een andere manier kon verwerken, maar dat komt een andere keer wel. 
 

 

Ja,…mijn december maand in m'n planner/bujo wordt echt een ster ;-)
Ik heb zin om nu lekker meteen ook de andere pagina's te maken.
Werk jij ook vaak in het voren?
 
Gebruikte materialen:
 
Crealies Stansen/Dies:
 
Crealies Stempels/Stamps:
 
Crealies Stencils:
 
Crealies Basics:

     

Divina, bedankt weer voor je mooie pagina.
Deze is binnenkort ook te zien op Divina's website.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...