woensdag 24 juli 2024

Crealies: twist pop card van harte gefeliciteerd

                                                            


Goedemorgen,

Vandaag een vrolijke treinkaart met twist & pop up aan de binnenkant.
Op de voorkant heb ik het nieuwe Alfies alfabet gebruikt. 
Door de schaduwstans uit het gestreepte geel witte papier te stansen komt de oranje laag tevoorschijn.
Daarop heb ik de foamletters geplakt. Voor de letters door de stans machine te halen heb ik er eerst een maak van je stansvorm een sticker opgeplakt.
Een mooie strik en leuke vrolijke kleurtjes maken de kaart lekker feestelijk.
Als sluiting een "ticket" met het treintje. Het klittenbandrondje zorgt er voor dat de kaart mooi gesloten blijft. Maar zodra hem opendoet...
Komen er twee twist pop gedeelten uit. Aan de linker kaart is ruimte voor de persoonlijke tekst.

 Aangezien deze kaart voor een verjaardag is
heb ik ook de nieuwe Texto Positivo "van harte gefeliciteerd" tekststansen gebruikt.


                                                       Crealies stansen / dies :

Alfies no. 07    ( nieuw )
Texto Positivo no. NL01   ( nieuw )
Texto Positivo no. NL16  ( nieuw )
Cardzz no. 577
Cardzz no. 324
Cardzz no. 326
X-tra no. 203
X-tra no. 43

Crealies basic :

klittenband rondjes
karton creme 250 gr ( nieuw )
red sticky tape 
maak van je stansvorm een sticker
blue scotch 

 




 



Bedankt voor jullie bezoekje tot de volgende inspiratie post,
groetjes Anna Blankina.

1 opmerking:

  1. Alan Curtis30/7/24 14:20

    Dhr. Pedro is direct in pure lening en project(en) financiering privé/bedrijven die toegang zoeken tot fondsen op de kapitaalmarkt. Neem contact op met dhr. Pedro via e-mail: pedroloanss@gmail.com chat ook met hem via WhatsApp-berichten: +393510140339 Ze hebben me geholpen met een lening van 720.000,00 euro om mijn bedrijf te verbeteren. Het was gemakkelijk en snel toen ik de lening aanvroeg toen het moeilijk werd met mijn bedrijf. Dhr. Pedro heeft me zonder vertraging een lening verstrekt.

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...