dinsdag 30 juli 2024

Crealies Blooming Mini Album (part 2-6)


Hoi

Vandaag deel 2 van mijn  Mini Album.


Op de linker pagina heb ik Cardzz no. 545 2x gestanst en zo 2 flappen gecreëerd. 
Hierboven op heb ik X-tra no. 85 , kiekeboe zeshoek, geplakt.





Op de rechterpagina heb ik 2x On the MOVE no. 20 geplakt.

De kleine zeshoek rechts, die als een soort tabje dient,
heb ik gestanst met Crea-Nest-Lies Small no. 12



Creatieve groetjes Mara

Crealies stansen/dies:
Crea-Nest-Lies MEGA no. 118 (basis bladzijde)

Crea-Nest-Lies Mega stansen no. 118, Rechthoeken met kleine streepjes, halve cm Cardzz stansen no. 545, Dubbele kaart Zeshoek X-tra stansen no. 85, Kiekeboe zeshoek On the MOVE stansen no.20, Design Q, Triple Fun Fold card met achthoeken  Crea-Nest-Lies Small stansen no. 12, Zeshoeken

1 opmerking:

  1. Maria Lucia31/7/24 02:15

    Ik wil jullie allemaal laten weten dat er een geweldige kans is voor individuen of bedrijven om een ​​lening te krijgen van de heer Pedro, een kredietverstrekker die mij een lening van $ 800.000 heeft verstrekt om mijn bedrijfsproject te financieren tegen een jaarlijks rendement van 2%. De heer Pedro is een vriendelijke, zachtaardige man die met investeerders werkt en ze bieden ook een investeringsleningprogramma aan om elk bonafide bedrijf over de hele wereld te financieren.
    Neem contact op met de heer Pedro
    via e-mail: pedroloanss@gmail.com
    Whatsapp-nummerWhatsapp: +393510140339.

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...