maandag 29 juli 2024

Crealies : rest & recover hugs mini square card

                             

Goedemorgen,

Een beterschapskaartje vandaag. Met de leuke Texto Positivo teksten kan je mooi
combineren. Op dit mini vierkante kaartje heb ik twee tekstsetjes gebruikt.
Deze kaart is er één van een serie die ik heb gemaakt met als uitgangspunt de ATC boog kaartjes.
 Elke keer weer op een ander model kaart. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


Ik heb zwart foam gekozen voor de teksten, dat geeft weer net een ander effect.
Voordat ik de teksten heb gestanst heb ik onder het foam een
'maak van je stansvorm een sticker' geplakt. Daarna door de stansmachine
en dan kan je de tekst meteen op je kaart plakken zonder gedoe met lijm.


De kaartvorm is 10 x 10 cm, zo'n schattig kaart maatje!
 Het basis papier / karton is kraft die nu nieuw in de Crealies collectie verkrijgbaar is.
Ik heb de volgende Crealies produkten gebruikt op mijn kaart.

                                                                 Crealies  stansen / dies : 

Crealies basis :


 







 



Bedankt voor jullie bezoekje , tot de volgende inspiratie post,
groetjes Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...