vrijdag 5 juli 2024

Crealies Quick and Easy Card


Hoi

Wat vind ik de On the MOVE stanssets toch leuk, maar vooral ook handig. 
Soms heb ik snel een kaartje nodig en dan zijn deze sets zo fijn.
En je hebt maar 3 stansen nodig.


Deze keer heb ik On the MOVE no. 23 gebruikt
en deze uit een stevig stuk designpapier gestanst.
Ik vond het zonde om op de basis 2 layers te plakken, omdat dan het mooie designpapier verdwijnt. In plaats daarvan heb ik beide stansen in 1x gestanst en zo krijg je een heel mooi subtiel frame.


Crealies stansen/dies:

On the MOVE stansen no.23, Design R, Fun Fold card met halve diagonale vierkanten Varia stansen no. 04, Zwaluwstaartvlinder Wordzz stansen with shadow no. 04, opkikkertje voor jou 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...