maandag 1 augustus 2022

Crealies : Cardzz panel shaker card with butterfly


 

Goedemorgen,

Vandaag laat ik jullie mijn kaart zien met de prachtige nieuwe Cardzz stansen. Met de Cardzz no. 561 tover je in een handomdraai een prachtige rechthoekige basiskaart uit een stuk papier naar keuze. In deze stansset zitten ook twee rechthoekige stansen met gladde randen en een met een stiksteekrandje voor de voor- en achterkant, zodat je de perfect passende laagjes kan maken.

Deze set is natuurlijk ook super leuk voor pagina's in een mini album.

Nu heb ik ook de nieuwe Cardzz no. 562 gebruikt, met deze stansset kan je mooie panelen uitstansen die uiteraard weer kunnen worden gebruikt met de eerder genoemde Cardzz set.

Hier zie je van dichterbij dat ik verschillende laagjes heb gestanst. Door drie laagjes foam te gebruiken voor de kaders onder het papier heb ik een mooie ruimte voor de strasssteentjes gecreëerd. Het "venster" in het middelste paneel is een stukje acetaat  en daarachter  heb ik ook nog de vlinderstempel gestempeld . Leuke shaker en makkelijk te maken.
In het super korte filmpje kan je zien hoe ik deze kaart heb gemaakt.

De vlinder en kaders zijn de nieuwe Bits & Pieces stempels.
Ik heb gekozen voor papier in contrasterende kleuren zwart, geel en wit.

Hebben jullie gezien dat ik een laagje geel papier heb terug gerold ?
Nu komen de kaders daar leuk vanonder te voorschijn.

Crealies stansen / dies : 

Crealies stempels / stamps : 



Bedankt voor het bezoekje tot de volgende inspiratie post,
Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...