vrijdag 26 augustus 2022

Crealies Blitse kerstbal

 
Hallo


Eindelijk weer eens iets van mijn hand.
Toen de nieuwe 'Discobal' (Create a Box mini no. 20)
van Crealies uitkwam, zag ik daar gelijk een kerstbal in.
Aan de slag dus met rood en goudkleurig karton.


Het kerstbelletje van Partzz no. 56 heb ik 4 keer uit rood karton gestanst.
Elk stansje heb ik in het midden verticaal gerild en gevouwen. 
Daarna steeds de helft van het ene belletje aan de helft van een ander belletje geplakt.


Voor de aankleding van de kerstbal heb ik de nieuwe stansset
'For Journalzz & Plannerzz' no. 613 gebruikt.
Ideaal want het formaat van de vierkantjes van deze set past prachtig op de kerstbal.

Groetjes,
Ingrid

Crealies stansen/dies:

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...