donderdag 12 mei 2022

Crealies, voorstellen Divina


Heel leuk nieuws! Vanaf vandaag zit Divina, die al een tijdje guest designer was voor Crealies, in ons vaste Design Team. Hartelijk welkom Divina!
Zij stelt zich voor:

Very nice news! As of today, Divina, who has been guest designer for Crealies for a while, is part of our permanent Design Team. Welcome Divina!
She introduces herself:


Na vele jaren met veel plezier guest designer te zijn geweest voor Crealies ga ik vanaf nu deel uitmaken van het Crealies Design Team. Zo ontzettend leuk. Jullie hebben de afgelopen jaren al veel werk van mij voorbij zien komen. Van cadeau doosjes, kaarten tot bullet journal pagina’s. Je kunt het zo gek niet verzinnen of ik maak het. 

Zelf maak ik het allerliefste kaarten. En dan vooral hele verschillende. Van werken met stansmallen tot het stempelen of zelf tekenen van figuren en dan ook het inkleuren daarvan. Maar ook het werken in een bullet journal vind ik geweldig. MDF bewerken of leuke slingers of kleine cadeauverpakkingen maken is ook een favoriet. Kortom eigenlijk te veel dingen die ik leuk vind, waar ik dan weer vaak te weinig tijd voor heb ha ha. 

Mijn naam is Divina, in het jaar 1985 het zonnetje buiten begroet en al vroeg kwam de creativiteit wel naar boven. Onder andere tekenen was een van mijn examenvakken. Ik woon al mijn hele leven in de mooi Betuwe. Helaas door een ongeluk in 2002 en de diagnose ms in 2007 en daardoor onder andere wel beperkt in mijn energie, maar het laat me niet tegenhouden om mijn creativiteit met jullie te delen. Ik heb er zin in! Tot snel.

--------------------------------------------------------

After many years of being a guest designer for Crealies with great pleasure, I will now be part of the Crealies Design Team. So much fun. You have seen a lot of my work in recent years. From gift boxes, cards to bullet journal pages. You can't make it up or I like to make it.

Card making is what I like most. And especially very different ones. From working with dies to stamping or drawing figures myself and then also coloring them. But I also love working in a bullet journal. Working with MDF or making fun slings or small gift wrappers is also a favorite. In short, too many things that I like to make, for which I often have too little time.

My name is Divina, in the year 1985 I greeted the sun outside and my love for creativity came up early. Among other things, drawing was one of my exam subjects. I have lived in the beautiful Betuwe all my life. Unfortunately, due to an accident in 2002 and the diagnosis ms in 2007 I am therefore limited in my energy, among other things. But, it does not stop me from sharing my creativity with you. I'm excited! See you soon.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...